A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Оваднівський професійний ліцей
Володимир-Волинського району Волинської області

Орієнтовна пам’ятка самоаналізу уроку

Дата: 27.06.2018 12:16
Кількість переглядів: 77

1. Чи були враховані основні програмні вимоги до уроку? Місце уроку в системі, його специфічні особливості.

2. Як були враховані особливості групи при плануванні уроку?

3. Які завдання (навчальні, виховні, розвивальні) планувалися викладачем?

4. Які акценти були розставлені в змісті навчального матеріалу? Які методи, форми, засоби навчання були обрані викладачем  на кожному етапі уроку? Чи використовувався та якою мірою диференційований підхід до учнів, за допомогою яких форм і прийомів?

5. На яких етапах здійснювався контроль за засвоєнням матеріалу? За допомогою яких прийомів?6. Як використовувалися можливості навчального кабінету? Чи забезпечені належні гігієнічні умови? Як визначається час і місце самостійної роботи на уроці?

7. Чи обґрунтовані  зміст, обсяг, складність домашнього завдання? Що гарантує відсутність перевантаження учнів?

8. Чи вдалося повністю реалізувати план уроку? Якщо ні, то які були відхилення? Чому?

9. Результати уроку (рівень вирішення поставлених завдань).

10. Які висновки зробив викладач із цих результатів?


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування