A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Оваднівський професійний ліцей
Володимир-Волинського району Волинської області

Орієнтовний алгоритм аналізу викладачем своєї педагогічної діяльності

Дата: 27.06.2018 12:18
Кількість переглядів: 68

І. Педагогічні завдання

1. Які конкретно завдання були поставлені перед уроком (темою)?

а) Розвивальні;

б) виховні;

в) навчальні.

2. Частиною якого загального завдання вони були?

3. Чи всі завдання були вирішені на уроці?

4. Чи змінювалися завдання в ході уроку? Якщо так, то чому?

 

ІІ. Педагогічні засоби і способи

1. Чи враховувалися особливості групи й окремих учнів?

а) Рівень їхнього розумового та психічного розвитку;

б) потенційні можливості;

в) знання предмета;

г) емоційний стан і готовність до уроку.

2. Як ураховувалися ці особливості? Якщо не враховувалися, то з якої причини.

3. Які методи та прийоми використовувалися на уроці? Як був розподілений час на занятті? Чи було це доцільним?

4. Чи залучався додатковий матеріал для вирішення педагогічних завдань? Який? З якою метою?

5. Чи перебудовувався обов’язковий за темою уроку матеріал? Чи мало це позитивний результат? Якщо ні, то чому?     

Чи були несподівані ситуації на уроці? Які? Як вони вирішувалися?

 

ІІІ. Загальна оцінка уроку

1. Як працювали учні? Чи вдалося створити  творчу атмосферу? Які труднощі й проблеми виявилися в окремих учнів і групи загалом?

2. Що вдалося зробити  із запланованого? Що не вдалося? Чому?

3. Чи отримав викладач задоволення від роботи з дітьми?

4. Чи полягали причини вдачі (невдачі) у правильному (неправильному) виборі засобів вирішення педагогічних завдань? Яких саме засобів? Можливо, були інші причини?

5. Чи були труднощі на уроці? Які? Як вони переборювалися?

6. Як буде враховано досвід цього уроку в подальшій роботі?


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування